vrijdag 7 september 2012

Mediafire exit


Beste medebloggers en gasten, 

Mijn Mediafire account is in één keer zonder waarschuwing opgeheven. 
Al mijn 4 blogs zijn daardoor gedupeerd: ik had al mijn informatie op Mediafire.

Ik heb geen mail gehad van hen, geen waarschuwing, niets. In 1x de account opgeheven.
Zeer grof en onbeschoft.
Ik weet dus ook niet over welke uploads klachten bestaan. 

Ik heb Mediafire een mail gestuurd, maar ik verwacht daar niet veel van, als ze er zulke methoden op na houden.

Greetz,
Satyr

9 opmerkingen:

  1. Zonde zonde zonde. Ik zag de bui al hangen. Ze zijn bij mediafire alle muziekbestanden van blogspots aan het verwijderen.

    Wat nu? Zippyshare is geweldig maar heeft wel een countdown van 30 dagen. Als een bestand 30 dagen niet gedownload is wordt het verwijderd. Bij ADrive heb je 50Gb. gratis maar of dat genoeg is.

    Laat je verzameling waar je met zoveel zorg en toewijding aan hebt gewerkt niet verloren gaan. Satyr: ''we gaan vrolijk verder!''

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wellicht dat ik inderdaan enkele bestanden op Zippyshare ga overzetten - eens uitproberen. En dan ADrive voor de kleinere bestanden. Heeft iemand ervaring met Dropbox, of andere alternatieven?

      Verwijderen
  2. I am so sorry this happened to you and all of us. There is a real war going on to divorce people from authentic culture so they will more easily fall for the crap that passes for popular culture.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sun Ira is completely right. Misschien van je vier blogs één grote maken en dan alles bij zippyshare??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo zonde. dank je wel voor de muchos mooie muziek. tja, voor de volgers blijft er weinig over dan zo veel als kan hamsteren. om tijdens de download-drooglegging nog wat van een goed muziekjaar te kunnen genieten.

    dank je wel, en hopelijk tot ziens

    Richard

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Everybody thanks for the reactions! I think I'm gonna try another upload channel like Zippyshare or Sendspace.
    When I made my decision, regarding the "old" files, people can ask which files they want to download, and I'll restore those files first.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Okay Satyr! Even diep adem halen en dan er tegenaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Satyr - http://www.zippyshare.com/sites/uploader.jsp. Dan kan je de hele zwik in één keer uploaden. Werkt geweldig, ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Jillem! Ik doe een proef! Ik neem aan dat de files niet op 'private' moeten staan?

      Verwijderen